Saturday, March 6, 2010

OBMANA

Sunča se na obali, mnogi bi probali
da joj se udvaraju, al' svi je smaraju.
Sunčala, plivala, u moru je uživala
i uljem se po telu mazala...

Ja sam lepo vaspitan, rek'o sam dobar dan!
Na koknretnu preš'o stvar, pozvao u plaža bar.
Glavom mi je klimnula, pa mi je tad namignula
i k'o da je odmah za mnom otkinula.

Obmana, prevara, ona se pretvara!
Obmana, ta mala, mene je varala!
Šarala, varala, njemu se davala.
Obmana, prevara, njemu je bila odana!

Mišićav i snažan tip, tetoviran ko strip
na živce mi išao, samo joj prišao.
Odveo, odneo, teško sam sve to podneo
i shvatio da sam je tad izgubio.

Obmana, prevara, ona se pretvara!
Obmana, ta mala, mene je varala!
Šarala, varala, njemu se davala.
Obmana, prevara, njemu je bila odana! X2

Ovog puta više sreće imao je drugi lik,
ali sutra vala nece! Ja ću biti pobednik!
Riba ima još u moru, ja sam retko gubitnik.
Uvek smislim novu foru, uvek neki novi trik!

Obmana, prevara, ta mala ej!
Obmana, prevara, heeej!

Zdravko Čolić 2010




Forex Trgovina: zaradite novac na internetu putem ulaganja u trgovanje valutama! Trgovina na Forexu je moguca iz svih Balkanskih zemalja. Sve sto vam je potrebno za pocetak vaseg Forex biznisa je malo pocetnog kapitala! Rec Forex je skracenica od "Foreign Exchange market". Naš prevod bi bio "Devizno tržište". Pored naziva Forex u upotrebi su još "FX", "Retail forex", "Spot FX". Svi oni oznacavaju svetsko finansijsko tržište ciji je obim preko 4 triliona USD dnevno! Poredenja radi, dnevni promet na Njujorškoj berzi iznosi oko 25 miliona USD. U stvari, dnevni obim trgovine na Forexu veci je tri puta od obima trgovine na svim berzama na planeti zajedno!

No comments:

Post a Comment